euroflorist - powrót do strony głównej

Zmiany w zamówieniu

Zamówienia składane online, telefonicznie, faksem lub osobiście są uważane za wiążące.

W razie potrzeby pracownicy cukierni realizującej Państwa zamówienie z przyjemnością pomogą Państwu, dokonać w nim zmian. Zmian w zamówieniu można dokonywać najpóźniej 48 godzin przed terminem jego realizacji. Zmiany mogą być dokonywane telefonicznie, faksem lub przez e-mail w cukierni realizującej dane zamówienie. Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i podanie go w momencie wprowadzania zmian.

Anulowanie zamówienia jest możliwe przed rozpoczęciem jego realizacji. W celu ustalenia statusu realizacji zamówienia prosimy o kontakt z pracownikiem danej cukierni wykonującej zlecenie.









Dotacje na innowacje - Inwestujemy w waszą przyszłość.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

@ MyShop Sp. z o.o.

Content

Znasz dobrą cukiernię? Podziel się z nami!

Zrobimy wszystko, żeby jej produkty były dostępne on-line!

Jeżeli chcesz zostaw nam Twój e-mail. W podziękowaniu prześlemy Ci małą niespodziankę! ;)