euroflorist - powrót do strony głównej

Reklamacje

Za jakość produktu i terminowość doręczenia odpowiada cukiernia realizująca dane zamówienie. Wszystkie cukiernie sieci TwojaCukiernia starają się wypełniać zamówienia terminowo i zgodnie z życzeniami klienta, dlatego zawsze kiedy pojawi się błąd robią one wszystko aby go naprawić. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu cukiernia realizująca dane zamówienie przedstawi odpowiednie propozycje rekompensaty. Jeśli nie uzyskasz satysfakcjonującego Ciebie sposobu rozwiązania reklamacji - pracownicy TwojejCukierni z chęcią podejmą się mediacji z cukiernią w Twoim imienu. 

Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu zamówienia muszą zostać zgłoszone do cukierni realizującej dostępnymi dla niej kanałami w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne, w ciągu 7 dni od daty dostawy. Dane kontaktowe do cukierni znajdziecie Państwo w zamówieniu.










Dotacje na innowacje - Inwestujemy w waszą przyszłość.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

@ MyShop Sp. z o.o.

Content

Znasz dobrą cukiernię? Podziel się z nami!

Zrobimy wszystko, żeby jej produkty były dostępne on-line!

Jeżeli chcesz zostaw nam Twój e-mail. W podziękowaniu prześlemy Ci małą niespodziankę! ;)