Reklamacje
Za jakość produktu i terminowość doręczenia odpowiada cukiernia realizująca dane zamówienie. Wszystkie cukiernie sieci TwojaCukiernia starają się wypełniać zamówienia terminowo i zgodnie z życzeniami klienta, dlatego zawsze kiedy pojawi się błąd robią one wszystko aby go naprawić. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu cukiernia realizująca dane zamówienie przedstawi odpowiednie propozycje rekompensaty. Jeśli nie uzyskasz satysfakcjonującego Ciebie sposobu rozwiązania reklamacji - pracownicy TwojejCukierni z chęcią podejmą się mediacji z cukiernią w Twoim imienu.
Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu zamówienia muszą zostać zgłoszone do cukierni realizującej dostępnymi dla niej kanałami w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne, w ciągu 7 dni od daty dostawy. Dane kontaktowe do cukierni znajdziecie Państwo w zamówieniu.
Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu zamówienia muszą zostać zgłoszone do cukierni realizującej dostępnymi dla niej kanałami w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne, w ciągu 7 dni od daty dostawy. Dane kontaktowe do cukierni znajdziecie Państwo w zamówieniu.