euroflorist - powrót do strony głównej

Często zadawane pytania

Jak można zapłacić za zamówienie?
Płatności można dokonać kartą kredytową (przez internet i telefon), przelewem bankowym na konto, przekazem pocztowym na adres firmy lub gotówką w każdej cukierni sieci TwojaCukiernia. Więcej informacji w znajdziesz w sekcji warunki i zasady - formy płatności.

Jak szybko realizowane jest zamówienie?
Szybkość realizacji zamówienia zależy od rodzaju wybranego produktu (produkt uniwersalny, produkt personalizowany), rodzaju wybranego sposobu dostawy (kurier, odbiór osobisty) oraz indywidualnych warunków dostawy określonych dla wybranej do realizacji cukierni (godziny otwarcia, godziny doręczenia). Zazwyczaj zamówienie może być zrealizowane tego samego lub następnego dnia, najpóźniej w ciągu 48h. Możliwe daty i godziny doręczenia Twojego zamówienia podane są do wyboru pod podsumowaniem koszyka zakupów, w sekcji "Wybierz opcje dostawy".

Czy mam pewność, że moje zamówienie zostanie doręczone w wybranych godzinach?
Godzina doręczenia NIE jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godziną doręczenia. Podczas składania zamówienia prosimy o podanie numeru telefonu odbiorcy celem kontaktu w przypadku przesunięć czasowych.

Ile czasu przed planowanym terminem doręczenia należy złożyć zamówienie ?
Najlepiej złożyć zamówienie z wyprzedzeniem, na 2-3 dniowym przed planowaną datą doręczenia.

Czy zamówienia doręczane są również w niedzielę ?
Doręczenie w niedzielę uzależnione jest od indywidualnych warunków dostawy określonych dla wybranej do realizacji cukierni. Możliwe daty i godziny doręczenia Twojego zamówienia podane są do wyboru pod podsumowaniem koszyka zakupów, w sekcji "Wybierz opcje dostawy".

Co się dzieje gdy kurier cukierni nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem ?
Jeśli w zamówieniu podany jest telefon kontaktowy do odbiorcy wtedy kontaktuje się z nim kurier cukierni i ustala termin doręczenia.
Jeśli nie możemy skontaktować się z odbiorcą wtedy cukiernia zostawia informację z prośba o kontakt (w drzwiach lub skrzynce na listy).
Nadawca jest również o tym informowany o problemach z doręczeniem przez cukiernię realizującą dane zamówienie.

W jaki sposób mogę dowiedzieć się czy zamówienie zostało doręczone ?
Złożenie i opłacenie zamówienie gwarantuje jego doręczenie. Jeśli chcesz otrzymać pisemne lub telefoniczne potwierdzenie doręczenia - skontaktuj się z cukiernią realizującą Twoje zamówienie.

Co się dzieje z danymi, które podaję ?
TwojaCukiernia przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa informacji, które podajesz. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.

Czy odbiorca może się dowiedzieć od kogo jest przesyłka?
Jeśli złożone zamówienie ma być prezentem-niespodzianką (odbiorca to inna osoba niż składający zamówienie), odbiorca dowie się od kogo jest słodki prezent tylko wtedy jeżeli podpiszesz się na "Bileciku". Żadne informacje o nadawcy nie są w takiej sytuacji przekazywane odbiorcom.


Dotacje na innowacje - Inwestujemy w waszą przyszłość.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

@ MyShop Sp. z o.o.

Content

Znasz dobrą cukiernię? Podziel się z nami!

Zrobimy wszystko, żeby jej produkty były dostępne on-line!

Jeżeli chcesz zostaw nam Twój e-mail. W podziękowaniu prześlemy Ci małą niespodziankę! ;)